Bedava yemek yemek ister misiniz? - Sayfa 20 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bedava yemek yemek ister misiniz?
196
●
10.519
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bedava yemek yemek ister misiniz?
İlk
10
15
16
17
18
19
20
21
22
12-10-2012, 12:33:58
#172
Mentallyill
bugün aldım bitane
yanına birde bir alana bir bedavadan alıcaz 3 kişi tek pizza parası ödemeyi planlıyoruz
12-10-2012, 12:35:06
#173
tugberk61
netadam adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Son 5 günde karnımın içi pizza ile bayram ediyor
kabızlık başladı
Kesinlikle aynı sorun bende de var
12-10-2012, 12:40:45
#174
netadam
Bir şey soracağım arkadaşlar derin dondurucuda kaç gün dayanır bu pizza?
12-10-2012, 12:45:30
#175
tugberk61
netadam adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bir şey soracağım arkadaşlar derin dondurucuda kaç gün dayanır bu pizza?
Geçen arkadaş bi dilimini yemedi. Buzdolabına koydu - buzdolabı bildiğin buz yapıyor o derece iyi - öğleyin buzdolabından kokular geldi. Yenecek gibi değildi yani.
12-10-2012, 12:58:56
#176
corpixx
Gene çıktı vay arkadaş ya sürekli çıkıyor nasıl bitirecem bilemiyorum
Arkadaşlar pizza tavsiyeniz var mı ya
mangal pizza demeyin sevmiyorum fazla
karısık yiye yiye usandım başka neler söyleyim favoriniz ney
12-10-2012, 13:22:57
#177
ademoooz
corpixx adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gene çıktı vay arkadaş ya sürekli çıkıyor nasıl bitirecem bilemiyorum
Arkadaşlar pizza tavsiyeniz var mı ya
mangal pizza demeyin sevmiyorum fazla
karısık yiye yiye usandım başka neler söyleyim favoriniz ney
bana gonder
12-10-2012, 14:28:54
#178
TurkishHiphop
Üyeliği durduruldu
İstemem.
12-10-2012, 14:49:26
#179
sahbazpower
corpixx adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gene çıktı vay arkadaş ya sürekli çıkıyor nasıl bitirecem bilemiyorum
Arkadaşlar pizza tavsiyeniz var mı ya
mangal pizza demeyin sevmiyorum fazla
karısık yiye yiye usandım başka neler söyleyim favoriniz ney
italiano al hocam 2-3 çeşit denedim en iyisi italiano
12-10-2012, 15:41:27
#180
Mentallyill
corpixx adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gene çıktı vay arkadaş ya sürekli çıkıyor nasıl bitirecem bilemiyorum
Arkadaşlar pizza tavsiyeniz var mı ya
mangal pizza demeyin sevmiyorum fazla
karısık yiye yiye usandım başka neler söyleyim favoriniz ney
hocam nispet yapar gibi olmuş
ama benim favorim extravaganza
İlk
10
15
16
17
18
19
20
21
22
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler