Üniversiteyi kazandım strese girdim !
14
●832
- 04-10-2012, 20:51:46Merhaba arkadaşlar bilişim teknolojileri mezunuyum. Ek tercihlerde 20 tane istanbul yazdım İstanbul da okumak istediğim için geçen senede başka yer yazmadım ve kazanamadım haliyle ek tercihlerde Antalya manavgat myo Pazarlama 26. tercihimdi o geldi. Şimdi gitsem mi gitmesem mi diye düşünüyorum kara kara tanıdık yok oralarda bölüm hoş değil bana yardımcı olun lütfen
- 04-10-2012, 21:03:33Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Aynenvdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
) Geçiş hakkımızı kullanınca ek puan kesiliyormu ?
- 04-10-2012, 21:29:08ben bilişim teknolojileri bölümü mezunuyum. Bilgisayar programcılıgı kazandım ama gitmeyi düşünmüyorum. Seneye puan kesilirmi?vdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-10-2012, 21:30:42Seneye tercih yapamazsın sanırım ve %90 eminim. nereyi kazandın sen niye gitmiyosun diye sorsam ayıp olurmuFTWDA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle