• 04-10-2012, 20:51:46
    #1
    Merhaba arkadaşlar bilişim teknolojileri mezunuyum. Ek tercihlerde 20 tane istanbul yazdım İstanbul da okumak istediğim için geçen senede başka yer yazmadım ve kazanamadım haliyle ek tercihlerde Antalya manavgat myo Pazarlama 26. tercihimdi o geldi. Şimdi gitsem mi gitmesem mi diye düşünüyorum kara kara tanıdık yok oralarda bölüm hoş değil bana yardımcı olun lütfen
  • 04-10-2012, 20:54:54
    #2
    Bence git, 1 sene daha kaybetme, okurken bir daha gir sınava. Bende Bilecik / Pazaryeri Pc Programcılığı kazandım gideceğim
  • 04-10-2012, 21:03:33
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    vdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar bilişim teknolojileri mezunuyum. Ek tercihlerde 20 tane istanbul yazdım İstanbul da okumak istediğim için geçen senede başka yer yazmadım ve kazanamadım haliyle ek tercihlerde Antalya manavgat myo Pazarlama 26. tercihimdi o geldi. Şimdi gitsem mi gitmesem mi diye düşünüyorum kara kara tanıdık yok oralarda bölüm hoş değil bana yardımcı olun lütfen
    Aynen ) Geçiş hakkımızı kullanınca ek puan kesiliyormu ?
  • 04-10-2012, 21:07:49
    #4
    yok bilişim teknolojiler bölümü mezunu iseniz / Basım ve Yayımcılık , Bilg. programcılığı, pazarlama ve bilgisayar teknolojisi ağlarını seçebiliyrsunuz bölümünüze dahil yani.
  • 04-10-2012, 21:11:17
    #5
    alanyayı görünce fikrin değişir emin ol... Puanım yetse düşünmeden yazardım...
  • 04-10-2012, 21:13:34
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Sonuç: Bir yükseköğretim programına yerleşemediniz.
  • 04-10-2012, 21:24:34
    #7
    Okuyan - Mezun abiler sizde yazın birşeyler Müslüm Gürses'e bağladım
  • 04-10-2012, 21:29:08
    #8
    vdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok bilişim teknolojiler bölümü mezunu iseniz / Basım ve Yayımcılık , Bilg. programcılığı, pazarlama ve bilgisayar teknolojisi ağlarını seçebiliyrsunuz bölümünüze dahil yani.
    ben bilişim teknolojileri bölümü mezunuyum. Bilgisayar programcılıgı kazandım ama gitmeyi düşünmüyorum. Seneye puan kesilirmi?
  • 04-10-2012, 21:30:42
    #9
    FTWDA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben bilişim teknolojileri bölümü mezunuyum. Bilgisayar programcılıgı kazandım ama gitmeyi düşünmüyorum. Seneye puan kesilirmi?
    Seneye tercih yapamazsın sanırım ve %90 eminim. nereyi kazandın sen niye gitmiyosun diye sorsam ayıp olurmu