• 30-09-2012, 18:41:33
    #10
    Yakında foruma resim yükleyemedim şikayetçiyim diye konular olursa şaşırmayacağım.
  • 30-09-2012, 18:42:24
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Üyeliğini vadeli hesap aldın herhalde, birazdan vaden dolacak ve banlanırsın..
  • 30-09-2012, 18:43:54
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Açıkya ? Hem bizeneki ?
  • 30-09-2012, 18:46:01
    #13
    Reklamları izlediniz.
  • 30-09-2012, 18:55:37
    #14
    Sürekli botnet alan R10'da açılması da ayrı bir olay zaten.
  • 30-09-2012, 18:58:36
    #15
    Üyeliği durduruldu
    radminin feyki beyler