• 29-08-2012, 19:28:03
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Az önce fark ettim iskiden fatura gelmiş.Birde baktım 183 lira.Sizce itiraz etmelimiyim? Yoksa bu sıralar normalmi?
  • 29-08-2012, 19:33:32
    #2
    Evin önünde sebil çeşme var ise normal Benim 8 aylık faturamdan fazla.
  • 29-08-2012, 19:37:28
    #3
    Bİze 5-6 tl geliyor sen biraz aşmışsın işi
  • 29-08-2012, 19:39:46
    #4
    Ev müstakil mi?.
  • 29-08-2012, 19:41:10
    #5
    Müstakil evde oturuyorum 100 TL geldi.
  • 29-08-2012, 19:43:17
    #6
    Su faturanızda daire dışı, kapı dışı tarzında bir yazı mevcut mu?.
  • 29-08-2012, 19:52:38
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Ev kendimizin ama fatura adı başkasının değişmemiş yani. Daire dışı vs. yazmıyor.Hani 80-90 olsa gam yemem normal karşılarım.Her gün duş alırım vs. Ama çok fazla değilmi bu
  • 29-08-2012, 19:56:59
    #8
    Bence cok biz kartlı kullanıyoruz aylık 75 Tl lik su yetiyor
    4 kişilik aileyiz.
  • 29-08-2012, 19:59:53
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Bizim bi arkadaşa 498 TL geldi Sebebi ise boru çatlamış.