183 Lira Su Faturası Normalmi? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
183 Lira Su Faturası Normalmi?
21
●
1.395
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
183 Lira Su Faturası Normalmi?
1
2
3
29-08-2012, 19:28:03
#1
Andrade
Üyeliği durduruldu
Az önce fark ettim iskiden fatura gelmiş.Birde baktım 183 lira.Sizce itiraz etmelimiyim? Yoksa bu sıralar normalmi?
29-08-2012, 19:33:32
#2
duskorc
Evin önünde sebil çeşme var ise normal
Benim 8 aylık faturamdan fazla.
29-08-2012, 19:37:28
#3
DraqoN
Bİze 5-6 tl geliyor
sen biraz aşmışsın işi
29-08-2012, 19:39:46
#4
Trust
Ev müstakil mi?.
29-08-2012, 19:41:10
#5
Cinan
Müstakil evde oturuyorum 100 TL geldi.
29-08-2012, 19:43:17
#6
Trust
Su faturanızda daire dışı, kapı dışı tarzında bir yazı mevcut mu?.
29-08-2012, 19:52:38
#7
Andrade
Üyeliği durduruldu
Ev kendimizin ama fatura adı başkasının
değişmemiş yani. Daire dışı vs. yazmıyor.Hani 80-90 olsa gam yemem normal karşılarım.Her gün duş alırım vs. Ama çok fazla değilmi bu
29-08-2012, 19:56:59
#8
cl0ud
Bence cok biz kartlı kullanıyoruz aylık 75 Tl lik su yetiyor
4 kişilik aileyiz.
29-08-2012, 19:59:53
#9
Crowley
Üyeliği durduruldu
Bizim bi arkadaşa 498 TL geldi
Sebebi ise boru çatlamış.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler