Arkadaşlar okunmayan şey yazıyorsa onu yazmanıza gerek yok. Diğer kelimeyi yazın yeter. Şaşırtmaca oluyor yani.
Bazen ise çoğu sitede karmaşık ama yine de okunan bir şey varsa, sadece onu yazınca kabul ediyor.
Google'nin bana sorduğu arapça kod :)
10
●1.062