• 03-01-2011, 19:41:31
    #10
    ben bu sene ist ünide tarihten seçmeli bir ders aldım. Birkere ders için sınıf yok. Dosyada yazan odaya gittim o hoca ve 2hocanın daha ofis odasıydı. Hiç ders yapmadı ve yoklama almadı. Vizede sunum istedi yaptık o da kendi odasında asistanına normal pc ekranında 2dk sürdü. Sonra yine ders yapmadı adam yüzünü de hiç görmedim tanımıyorum. Haftaya anlattığım sunumu kağıda döküp teslim edecekmişim
  • 03-01-2011, 20:41:51
    #11
    böyle insanlar oldukça düzgün eğitim almamız zor.