• 10-12-2010, 12:56:56
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Oyun oynamasını biliyormusunuz ? Çiftetelli vs.dan bahsediyorum.Haftaya düğün var düğünleri pek sevmiyorum kalabalık fobisi var bende ve bu yüzden düğünlerde oynamayı beceremiyorum.En son kardeşimin sünnetinde oynamıştım ama inanın terler süzüldü ki hemen köşeden sıyrıldım.Var mı öneriniz ? Haftaya düğün var (evlenme) ve mutlaka oynamaya çıkartıcaklar beni ortaya öyle mal mal kalmak istemiyorum.
  • 10-12-2010, 13:05:32
    #2
    Üyeliği durduruldu
    hocam bi daha süzülüversin o terler nolacak ki
  • 10-12-2010, 13:35:06
    #3
    Oynamak ile ilgili sana yazı ile nasıl öneride bulunabiliriz?
  • 10-12-2010, 13:49:41
    #4
    KingMania adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oynamak ile ilgili sana yazı ile nasıl öneride bulunabiliriz?
    kollarını aç, 2 ileri bir geri yap sonra sağa dön sonra sola dön sonra çök gibi öneriler
  • 10-12-2010, 13:52:05
    #5
    Youtube ye gir ha giremiyorum diyorsan
    İzlesene gibi yerlere gir oradan oyun havalarına filan gir işte ancak öyle izleme ile olur bu iş yorum ile olmaz.
  • 10-12-2010, 13:56:26
    #6
    Üyeliği durduruldu
    3 ileri 1 geri
  • 10-12-2010, 13:59:53
    #7
    Üyeliği durduruldu
    http://www.uzmantv.com/dansoz-olmak-...eden-baslamali
  • 10-12-2010, 14:14:33
    #9
    Üyeliği durduruldu
    her zaman ki gibi senden cıkan bos beles konular, git babana sor burada ne soruyorsun