Bir Webmasterin Köpek ini Adı ne Olmalı ? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bir Webmasterin Köpek ini Adı ne Olmalı ?
87
●
4.449
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bir Webmasterin Köpek ini Adı ne Olmalı ?
1
2
3
4
5
6
7
8
Son
01-11-2010, 21:03:38
#19
alpaym
kemalharputlu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Seo Desem Googla bi jest Yapsam
seo deyince yahoo'ya gider orası
01-11-2010, 21:17:40
#20
UGR
"Bug" koy
veya "data"
01-11-2010, 21:18:36
#21
Chemistry
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ccs koy en iyisi
01-11-2010, 21:27:29
#22
kemalharputlu
Üyeliği durduruldu
BAN ,Meta , Apı Kısa 3 4 Harf Jenerik Olsun
Ema Nasıl ya Emaa flan cagırırken hoş bisi =)
01-11-2010, 21:28:30
#23
kralburda
Üyeliği durduruldu
Kuşkusuz adsense.
ADSENSE KÖPEĞİN OLSUN
01-11-2010, 21:34:04
#24
iLqercan
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ajax yada java
01-11-2010, 21:36:10
#25
Gardian
root veya spam
01-11-2010, 21:56:03
#26
Abdlsmt!
Benim kedimin adı Cyber'dı. Saybııır gel diyodum hep geliyodu
01-11-2010, 22:01:39
#27
kralburda
Üyeliği durduruldu
Adsense iyidir iyi, adsenseyi köpeğin yap
1
2
3
4
5
6
7
8
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler