• 01-11-2010, 21:03:38
    #19
    kemalharputlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seo Desem Googla bi jest Yapsam
    seo deyince yahoo'ya gider orası
  • 01-11-2010, 21:17:40
    #20
    "Bug" koy
    veya "data"
  • 01-11-2010, 21:18:36
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ccs koy en iyisi
  • 01-11-2010, 21:27:29
    #22
    Üyeliği durduruldu
    BAN ,Meta , Apı Kısa 3 4 Harf Jenerik Olsun Ema Nasıl ya Emaa flan cagırırken hoş bisi =)
  • 01-11-2010, 21:28:30
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Kuşkusuz adsense.

    ADSENSE KÖPEĞİN OLSUN
  • 01-11-2010, 21:34:04
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ajax yada java
  • 01-11-2010, 21:36:10
    #25
    root veya spam
  • 01-11-2010, 21:56:03
    #26
    Benim kedimin adı Cyber'dı. Saybııır gel diyodum hep geliyodu
  • 01-11-2010, 22:01:39
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Adsense iyidir iyi, adsenseyi köpeğin yap