Çok Çalışıyorum... - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Çok Çalışıyorum...
10
●
774
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Çok Çalışıyorum...
1
2
03-10-2010, 23:42:48
#10
HaCKeW
Yaş kaç bilmiyorum ama yaş ilerledikçe ve farklı farklı şeylerle uğraştıkça insan soğuyor
Öğrenmeyi düşündüğün herşeyi bir an önce öğren.
03-10-2010, 23:48:07
#11
HerquL
Yaş kaç , okuyormusun, reelde başka bir işte çalışıyormusun ?
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler