• 25-09-2010, 17:40:54
    #10
    Bizim evde hiç yuvarlak ampul yok.. o yüzden deneyemedim, olsa deneyecektim.
  • 25-09-2010, 17:49:40
    #11
    arkadaşları tebrik ediyorum, alışı kuvvetliymiş
  • 25-09-2010, 17:51:54
    #12
    Tasarruflu ampuller çok uzun olduğu için sokunca birşeyler olur diye korkuyorum
  • 25-09-2010, 17:57:25
    #13
    şemsiye gibi düşünün açılmayanından
  • 26-09-2010, 20:49:28
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Yok Arkadaşlar Deneyemedim Mağlesef , Arkadaşa Söylücem Dilim Varmıyo Bişey Olur Diye
  • 26-09-2010, 22:57:12
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Ağza giren ampul iflah olmaz.
  • 26-09-2010, 23:37:41
    #16
    Önce ağızdan başlar bu işler...
  • 26-09-2010, 23:38:30
    #17
    Ampulü patlatmak lazım aslında
  • 26-09-2010, 23:44:55
    #18
    Reveloper
    Cyxe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ağza giren ampul iflah olmaz.
    Ağza giren ampul açılmaz.

    Deyimler ve Atasözleri kitapçığı user'lar çıksın meydane..