Oturduğunuz yerde terliyormusunuz?
23
●2.711
- 17-07-2010, 23:49:08bende takıntılıyım. demekki bir şey taktın kafana. rahatlamaya çalış. benim önümde vantilatör var
onla idare ediyoruz
- 18-07-2010, 00:05:23Üyeliği durduruldu1.85 boy 74 kiloTeRaPi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-07-2010, 12:44:16Havalar bunaltıcı önceki senelerde bu kadar terledigimi hatirlamiyorum.
- 18-07-2010, 18:38:41Aynı durum bende de var. Özellikle el ve ayaklarımda. Durup dururken pcdeyken, otururken vs. her zaman terler. Cildiyeye gittim falan ama krem verdi geçmedi fayda etmiyor. Tamamiyle piskolojik birşey herşeyi kafaya takarsan oluyor. Bir ara geçmişti ama yine başladı bende. Özellikle çok düşününce oluyor.