• 17-07-2010, 23:47:34
    #10
    kıç bölgesi feci şekilde ter yapıyor
  • 17-07-2010, 23:49:08
    #11
    bende takıntılıyım. demekki bir şey taktın kafana. rahatlamaya çalış. benim önümde vantilatör var onla idare ediyoruz
  • 17-07-2010, 23:50:57
    #12
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Normaldir hocam korkmanıza gerek yok. Fakat suyu asla eksik etmeyin bu zamanda. Vücudunuzda ki elektrolit dengesi için gereklidir. Susamasanız bile içmeye bakın.
  • 18-07-2010, 00:05:23
    #13
    Üyeliği durduruldu
    TeRaPi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fazla kilo var mı usta?
    1.85 boy 74 kilo
  • 18-07-2010, 02:12:55
    #14
    havalar bunaltıcı bende çok terliyorum normaldir.
  • 18-07-2010, 12:44:16
    #15
    Havalar bunaltıcı önceki senelerde bu kadar terledigimi hatirlamiyorum.
  • 18-07-2010, 12:54:15
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hareketsiz bir yaşamın varsa terlersin.
    spor yap,ter at.
  • 18-07-2010, 18:38:41
    #17
    Aynı durum bende de var. Özellikle el ve ayaklarımda. Durup dururken pcdeyken, otururken vs. her zaman terler. Cildiyeye gittim falan ama krem verdi geçmedi fayda etmiyor. Tamamiyle piskolojik birşey herşeyi kafaya takarsan oluyor. Bir ara geçmişti ama yine başladı bende. Özellikle çok düşününce oluyor.
  • 18-07-2010, 18:40:29
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Beyler aynı dertten bendede var fakat, benim sadece ellerim terliyor aşırı derece önerisi, tavsiye edebileceği kesin cözüm veren bir ilaç varmı ?