• 26-03-2013, 23:55:06
    #91
    Lise zamanı knight oynadığım dönemlerde kendime nick arıyordum sözlükten . J ile başlamasını istiyordum özellikle sonra jargon olarak kaldı . Yanına izmirin plakası 35 'i eklemiştim sonra o nikim onaylanmayınca bende tekrar açtım bu sefer 45 olarak

    Jargon'un sözlük anlamı : anlaşılmaz dil veya söz; belirli bir grubun kullandığı dil. ,jargon/argo. Örn : sokak jargonu
  • 27-03-2013, 00:15:14
    #92
    HaDeme malumunuz şimdilerde müstahdem oluyor sanırım oradan geliyor birde baş ından H Sonundan E Kaldırırsan Adem olur buda benim ismim sohbet ettiğimiz yerde doktor mühendis avukat çok idi bende hademe olayım dedim hikayeside budur
  • 28-03-2013, 18:08:21
    #93
    HaDeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    HaDeme malumunuz şimdilerde müstahdem oluyor sanırım oradan geliyor birde baş ından H Sonundan E Kaldırırsan Adem olur buda benim ismim sohbet ettiğimiz yerde doktor mühendis avukat çok idi bende hademe olayım dedim hikayeside budur

    İyimiş
  • 28-03-2013, 18:46:47
    #94
    Önceleri sürekli , şimdilerde ise fırsat buldukça geceleri internette dolaştığım için " karanlıklar prensi" anlamına gelecek bu nicki seçmiştim
  • 28-03-2013, 19:10:50
    #95
    DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önceleri sürekli , şimdilerde ise fırsat buldukça geceleri internette dolaştığım için " karanlıklar prensi" anlamına gelecek bu nicki seçmiştim
    Güzel bir üye adı.
  • 28-03-2013, 22:05:52
    #96
    Nickimin hiç bir anlamı yok
  • 28-03-2013, 22:06:21
    #97
    Üyeliği durduruldu
    şirinlerin babasıyım
  • 29-03-2013, 01:47:32
    #98
    İsim ve Adana plakası klişe yani

    4w3e ise özel bir anlamı var baş harfler gibi
  • 29-03-2013, 01:50:43
    #99
    Trt de yayınlanan yedinumara isimli diziyi bilenler bilir.. benim isimde oradan..