• 31-05-2010, 18:51:05
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Bir şirkette yaz stajına başlamayı düşünüyorumnormal staj yanılmıyorsam 250 Tl, yaz stajı maaşı ne kadar oluyor acaba?
  • 31-05-2010, 18:52:18
    #2
    İstiyen verir istemeyen vermez
  • 31-05-2010, 19:18:40
    #3
    Üyeliği durduruldu
    üniversite stajıysa üniversite yaz stajına para verilmiyor diye biliyorum..
  • 31-05-2010, 19:20:18
    #4
    şirket senden para istemesin sana staj yaptırıyorlar diye dikkat et.
  • 31-05-2010, 19:23:43
    #5
    Yaz stajında para ödenmesi zorunlu degil ancak çalıştıgınız yer vermek isterse =)
  • 31-05-2010, 19:24:29
    #6
    "Yaz Stajı" Ücretsiz olarak geçiyor ... bazi özel firmalar veriyor orasi ayri
  • 31-05-2010, 19:40:25
    #7
    Bende 210 TL diye biliyorum ama her firma ücret verecek diye bir durum söz konusu değildir.
  • 31-05-2010, 19:55:11
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Yaz stajına para verilmiyor büyük bir firmaya git bence eli bol olan sor soruştur
  • 31-05-2010, 20:14:13
    #9
    630