• 12-01-2010, 23:46:40
    #1
    Arkadaslar ben bu sene Türkiyeye dönüs yapmayi planliyorum. Nisanlimda onayladi, ama ben kendi isimi kurmak istiyorum. türkiyenin neresi olursa farketmez. istanbul,afyon,ankara. bu konuda bana fikir verebilecek arkadaslar varmi. almancamda var
  • 12-01-2010, 23:51:12
    #2
    Avrupada kal. Orda güzel bi iş kur. en azından devlet işsiz kaldığında sana sahip çıkıyor.
  • 12-01-2010, 23:52:10
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bulunduğun şehir iyiyse sakın gelme
  • 12-01-2010, 23:52:58
    #4
    alonehost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avrupada kal. Orda güzel bi iş kur. en azından devlet işsiz kaldığında sana sahip çıkıyor.
    burasi bildigin gibi degil. yedinci ayda dügünüm olacak hala is bulamadim malesef. türkiyeye tasinsak ailesini razi ederim. ortaklik vs her ise girerim
  • 12-01-2010, 23:53:37
    #5
    Uzman olduğunuz bir sektör var mı peki?
  • 12-01-2010, 23:53:38
    #6
    salvo_wm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bulunduğun şehir iyiyse sakın gelme
    katılıyorum.
  • 12-01-2010, 23:55:41
    #7
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzman olduğunuz bir sektör var mı peki?
    valla kardes. almancam var insanlarla hemen kaynasirim. turizm veya bi ortaklik isi fln olabilir
  • 13-01-2010, 00:04:15
    #8
    serhad_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla kardes. almancam var insanlarla hemen kaynasirim. turizm veya bi ortaklik isi fln olabilir
    antalya, marmaris gibi bölgelerde, turizm işine girebilirsin.
  • 13-01-2010, 00:07:07
    #9
    kardeş memleket gıbısı yok ona bıse lafım yok vatanımıda sevıyorum onada lafım yok

    ama işsizlik belasından ordakı sıkayetınden cok burda daha cok dertlenırsın ekonomık dengelerın bozulur ve en onemlısı

    saglık sosyal guvencen almanyadakıyle aynı oranda olmaz kendını dusunmuyorsan ılerde coluk cocugunu dusun sırtını saglama almadan donus yapma