Türkiyeye tasinmayi düsünüyorum
36
●1.988
- 12-01-2010, 23:52:58burasi bildigin gibi degil. yedinci ayda dügünüm olacak hala is bulamadim malesefalonehost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
. türkiyeye tasinsak ailesini razi ederim. ortaklik vs her ise girerim
- 12-01-2010, 23:55:41valla kardes. almancam var insanlarla hemen kaynasirim.KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
turizm veya bi ortaklik isi fln olabilir
- 13-01-2010, 00:04:15antalya, marmaris gibi bölgelerde, turizm işine girebilirsin.serhad_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-01-2010, 00:07:07kardeş memleket gıbısı yok ona bıse lafım yok vatanımıda sevıyorum onada lafım yok
ama işsizlik belasından ordakı sıkayetınden cok burda daha cok dertlenırsın ekonomık dengelerın bozulur ve en onemlısı
saglık sosyal guvencen almanyadakıyle aynı oranda olmaz kendını dusunmuyorsan ılerde coluk cocugunu dusun sırtını saglama almadan donus yapma
Avrupada kal. Orda güzel bi iş kur. en azından devlet işsiz kaldığında sana sahip çıkıyor.
. türkiyeye tasinsak ailesini razi ederim. ortaklik vs her ise girerim
turizm veya bi ortaklik isi fln olabilir