• 30-12-2009, 07:00:39
    #1
    Arkadaslar Internete Cep Telefonlarina bakiyordum, Hepsiburada'ya girdim Telefon fiyatlarina baktim cok ucuk fiyatlar cikardi. Benim suan kullandigim Telefon mesela LG BL40 new chocolate 1250TL. Ben aldim 450 Euroya. Iphone fiyatlarina baktim 3GS 2000TL burda ise 800€
  • 30-12-2009, 07:07:08
    #2
    cep telefonlarından alınan katmerli vergiler sayesinde...; yüzde 25 Özel İletişim Vergisi, yüzde 18 KDV ve yüzde 15 Hazine Payı.
    Oranları topladığınızda, yüzde 58 çıkıyor!.

    AB ÜLKELERİNDE SADECE KDV
    Cep telefonu ile yapılan görüşmelerden alınan vergiler sıralamasında, Türkiye’den sonra gelen iki ülke Uganda ve Zambia!..

    Onlarda bile Türkiye’nin yarısı kadar vergi alınıyor.
    AB ülkelerinde, cep telefonu ile yapılan görüşmelerde, sadece KDV alınıyor. Gelişmekte olan 50 ülkede, cep telefonu ile yapılan görüşmeler nedeniyle alınan vergilerin ortalaması ise yüzde 17 yani Türkiye’de alınan vergi 50 ülke ortalamasının üç katından fazla!..


  • 30-12-2009, 14:00:40
    #3
    Üyeliği durduruldu
    bizim burada Ucuz Bişey yokki Lütfen şaşırmayın
  • 30-12-2009, 15:15:41
    #4
    Üyeliği durduruldu
    aslında bu vergiler için devleti AİHM'ye vermek istemişimdir hep ama öyle bişey yapsam vatan haini ilan eder şerefsizler.. tamam al vergi ama bu kadar insanlara zulüm yapma..
  • 30-12-2009, 15:17:49
    #5
    Üyeliği durduruldu
    arkadaş telefon fiyatlarından bahsetmiş konuşmalardaki vergilerden değil ki
  • 30-12-2009, 15:18:08
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    3GS 2000TL burda ise 800€
    400 tl fark var sizin aldığınızla arasında, hangi memlekette birşeye bu kadar vergi koyuyorlar ki zaten? Şaşırmaya gerek yok, burası Türkiye.