• 14-12-2009, 12:21:53
    #1
    arkadaslar yaklasık 1 saat önce ttnetten arandım.Tlf ve internet babamın uzerine olunca babmı istediler tlf'na bende akşam gelir dedim.Arama sebebleri kişisel bilgileri guncellemekmiş.Biraz saçma geldi bana sizlerde arandınız mı?
  • 14-12-2009, 12:22:30
    #2
    beni 2-3 ay önce aramışlardı onun için
  • 14-12-2009, 12:28:57
    #3
    ya ne saçma işlerle ugrasıolar adres yer aynı isteseler tespit edemezler mi doğrulayamazlar mı ki aptalca.
  • 14-12-2009, 15:56:08
    #4
    Beni de aradılar. Hattıma bağlı olan bilgisayar sayısını sordular. Başkalarıyla paylaşıp paylaşmadığımı sordular. 7/24 çalıştığı için download miktarından kıllandılar galiba.