İşler çok düştü. İflas eşiğindeyim.. - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İşler çok düştü. İflas eşiğindeyim..
37
●
3.262
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
İşler çok düştü. İflas eşiğindeyim..
1
2
3
4
5
Bugün, 09:21:59
#37
baymobile
Geçmiş olsun
Bugün, 09:39:02
#38
zoryol
SEO Danışmanı
Allah yardımcınız olsun. Esnaflık çok zor, umarım yolunu bulursunuz.
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler