• 25-06-2026, 23:37:57
    #10
    Ben 40 yıldır yazılım işi yapan gördüm bu gayet normal
  • Dün, 00:01:57
    #11
    Adam gelecekten yazıyor olabilir. 2036,
  • Dün, 00:07:38
    #12
    ahh eski günler ahh babam 93 de kullanırmış claude u eskilerden kim kaldı
  • Dün, 00:23:03
    #13
    Uriel
    ben yemicem
  • Dün, 00:32:34
    #14
    bazen firmalar reklamın iyisi kötüsü olmaz diyebiliyor, belki öyledir
  • Dün, 00:49:15
    #15
    10 yillik deneyimli yazilimciya max senelik 190k odeyecekmis haspam.
  • Dün, 01:16:19
    #16
    İlanıda Claude ile yazdırmış bence arkadaş.
  • Dün, 15:41:38
    #17
    En iyisi sanırım
    birtikta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanki cümle de düşüklük var onu demek istememiş gibi. 10 yıllık tecrübesi ile ai kullanıyor gibi gibi.
    Niyet odur elbet ama ik danışmanının zaten yaptığı bir iş yok, bari yaptığı 2-3 işi düzgün yapsın.
  • Dün, 20:28:04
    #18
    Parası baya iyiymiş ama