https://www.r10.net/sorum-var/480206...atilmiyor.html
Yukarıda belirttiğim konuda aldığım fiyatın oldukça altına daha 2 aylık cihazı ilana koydum. Piyasasında altında idi.Aklımdaki fiyat 43000 tl idi.
İlana da aynen böyle pazarlıksız olacağımı belirterek koydum ve beklemeye koyuldum.arayan soran pek olmadı dolandırıcılar haricinde.
daha sonra forumda konu açtım ve bir arkadaşın tavsiyesi üzerine fiyatı baya yükselttim.49 bine ilana koydum ve açıklamada pazarlık olur diye belirttim. Sonra ilandan baya kişi arayıp sordu ve nerdeyse 1 gün geçmeden sattım.
Demem o ki Bizim insanlarda pazarlık yapma olayı bağımlılık olmuş fiyat önemli değil pazarlık yapma psikolojisinde sürekli. Forumda benim gibi pazarlıksız ilan açan arkadaşlar tavsiye niteliğinde olması için açtım konuyu.
Sonunda MacBook’u sattım
6
●392
- 25-06-2026, 10:19:49
- 25-06-2026, 10:30:53Ben şu sıfır ayakkabıları satsam resmen bedava
https://www.r10.net/alisveris-bolumu...sik-rahat.html - 25-06-2026, 10:31:05Ben daha satamadım hocam benim de MacBook duruyor.
https://www.r10.net/ikinci-el/4793115-satilik-macbook-m2pro-16-inc.html - 25-06-2026, 10:44:58Hocam Allah yardımcın olsun. Umarım satılırmahmutsa7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-06-2026, 11:17:52Pahalı ürün diye mi satılmıyor anlamadım kiAktashalil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-06-2026, 12:00:15Bu ara pek nakit yok insanlarda daha çok kart ile taksitli şekilde almaya çalışıyorlarmahmutsa7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle