• 25-06-2026, 10:19:49
    #1
    https://www.r10.net/sorum-var/480206...atilmiyor.html
    Yukarıda belirttiğim konuda aldığım fiyatın oldukça altına daha 2 aylık cihazı ilana koydum. Piyasasında altında idi.Aklımdaki fiyat 43000 tl idi.
    İlana da aynen böyle pazarlıksız olacağımı belirterek koydum ve beklemeye koyuldum.arayan soran pek olmadı dolandırıcılar haricinde.

    daha sonra forumda konu açtım ve bir arkadaşın tavsiyesi üzerine fiyatı baya yükselttim.49 bine ilana koydum ve açıklamada pazarlık olur diye belirttim. Sonra ilandan baya kişi arayıp sordu ve nerdeyse 1 gün geçmeden sattım.

    Demem o ki Bizim insanlarda pazarlık yapma olayı bağımlılık olmuş fiyat önemli değil pazarlık yapma psikolojisinde sürekli. Forumda benim gibi pazarlıksız ilan açan arkadaşlar tavsiye niteliğinde olması için açtım konuyu.
  • 25-06-2026, 10:22:38
    #2
    ❤YouTube | YapayYazılımcı
    İnsanlarda garip bi şekilde ucuzsa sorunşudur algısı mevcut artık kimsenin fiyat algısı kalmadı buna bağlıyorum ben
  • 25-06-2026, 10:30:53
    #3
    Ben şu sıfır ayakkabıları satsam resmen bedava

    https://www.r10.net/alisveris-bolumu...sik-rahat.html
  • 25-06-2026, 10:31:05
    #4
    Ben daha satamadım hocam benim de MacBook duruyor.

    https://www.r10.net/ikinci-el/4793115-satilik-macbook-m2pro-16-inc.html
  • 25-06-2026, 10:44:58
    #5
    mahmutsa7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben daha satamadım hocam benim de MacBook duruyor.

    https://www.r10.net/ikinci-el/4793115-satilik-macbook-m2pro-16-inc.html
    Hocam Allah yardımcın olsun. Umarım satılır
  • 25-06-2026, 11:17:52
    #6
    Aktashalil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Allah yardımcın olsun. Umarım satılır
    Pahalı ürün diye mi satılmıyor anlamadım ki
  • 25-06-2026, 12:00:15
    #7
    mahmutsa7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pahalı ürün diye mi satılmıyor anlamadım ki
    Bu ara pek nakit yok insanlarda daha çok kart ile taksitli şekilde almaya çalışıyorlar