teşekkürler r10.net - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
teşekkürler r10.net
32
●
534
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
teşekkürler r10.net
1
2
3
4
24-06-2026, 00:19:10
#1
hemenkullan
bu zor zamanlarımda tek doğum günümü kutlayan, teşekkür ederim.
24-06-2026, 00:19:39
#2
hzshadowbey
benım banka uygulamalarıda olmuştu
24-06-2026, 00:19:58
#3
_Ferhat571
Gelecek ömrün geçmişten güzel olsun grall
24-06-2026, 00:20:30
#4
kaanfazilYT
👑+50.000₺ PASİF GELİR👑
24-06-2026, 00:20:42
#5
Emka
🌐 xvizyon ❤ r10
Nice mutlu seneleriniz olsun 🎂
24-06-2026, 00:20:44
#6
Zekincx
Doğum günün kutlu olsun hocam 🎂🎂
24-06-2026, 00:20:59
#7
hemenkullan
hzshadowbey adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
benım banka uygulamalarıda olmuştu
hocam 6 banka var hiç birisinden mesaj almadım önceden aldığımı hatırlıyorum.
24-06-2026, 00:21:04
#8
neto
Mutlu yıllar mülayim abi
24-06-2026, 00:21:26
#9
ahmetfurkan
İyi ki doğduk hocam
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler