Bugün 28. yaşıma girdim - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bugün 28. yaşıma girdim
24
●
440
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bugün 28. yaşıma girdim
1
2
3
18-06-2026, 01:30:20
#10
hakkozturk0
Nice senelere HOCAM
18-06-2026, 01:38:11
#11
ua87
primey adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Keşke hocam inşallah başarabilirim pek umut yok fakat bakıcaz.
Umut mumut geç bunları çalış para kazan mesleğin yoksa meslek edin.Vasıfsız kalırsan sürünürsün...
18-06-2026, 01:40:27
#12
Samedreis
Mutlu yıllar hocam.Yeni yaşınızda sağlık,refah ve mutluluk dilerim.
18-06-2026, 01:44:57
#13
RenixVL
Gercek mutlu bir yil dilerim size hocam.
18-06-2026, 01:56:38
#14
frozenruzgar
Mutlu yıllar
18-06-2026, 02:02:29
#15
Jonezz
18-06-2026, 02:03:19
#16
Tuer
Nice sağlıklı, mutlu senelere inşallah
18-06-2026, 02:07:55
#17
TulinPinar
30'dan sesleniyorum. Hemen olduğun yeri terk et
18-06-2026, 02:14:25
#18
Harunn
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler