• 31-05-2026, 00:03:37
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selamlar R10.net üyeleri,

    8 yıllık eşimden ayrıldım bu parçayı yapmak zorunda kaldım umarım beğenirsiniz kötü yorum yazmadan eleştirilere açık olduğumu belirtmek istiyorum.

    sadece 47 saniyede...

    Youtube;
    https://youtube.com/shorts/TfPWfd6IK...YfcG_f0ft_b86B
  • 31-05-2026, 00:05:06
    #2
    Hayırlısı diyelim
  • 31-05-2026, 00:05:14
    #3
    We 🤍 WordPress
    Yav varya bazen susmak en iyisi yazıp yazıp silenlere selam olsun
  • 31-05-2026, 00:05:17
    #4
    Geçmiş olsun kardeşim, geçsin artık nolur..
  • 31-05-2026, 00:05:36
    #5
    ve yine yerimizi alalım

    kiralık arkadaşlar zaten önden alamadım
  • 31-05-2026, 00:05:45
    #6
    Aha geldi yine
  • 31-05-2026, 00:06:25
    #8
    En Kaliteli Yazılımcı ⭐⭐⭐
    10 yıldır 8 yıllık eşinden ayrılıyosun hocam anlamadım ticari konu hitlerin düştü de geri mi döndün boş konu açmaya
  • 31-05-2026, 00:07:27
    #9
    selamlar dostum ; acı bir tecrübem var seninki kadar uzun olmasada ; ilk zamanlar ağır gelecek ; biraz şok etkisinde olacaksın ; belki bir hafiflik sonra hafiflik ağırlığa donecek ne olursa olsun küçük bir parçan gitti ; giden parçanın yeri acıyacak geçecek ama dolmayacak ; hislerini kabul et ağla üzül ama dozunda belki bir kaç ay belki bir kaç yıl )