Selamlar R10.net üyeleri,
8 yıllık eşimden ayrıldım bu parçayı yapmak zorunda kaldım umarım beğenirsiniz kötü yorum yazmadan eleştirilere açık olduğumu belirtmek istiyorum.
sadece 47 saniyede...
Youtube;
https://youtube.com/shorts/TfPWfd6IK...YfcG_f0ft_b86B
8 yıllık eşimden ayrıldım.
36
●3.950
- 31-05-2026, 00:07:27selamlar dostum ; acı bir tecrübem var seninki kadar uzun olmasada ; ilk zamanlar ağır gelecek ; biraz şok etkisinde olacaksın ; belki bir hafiflik sonra hafiflik ağırlığa donecek ne olursa olsun küçük bir parçan gitti ; giden parçanın yeri acıyacak geçecek ama dolmayacak ; hislerini kabul et ağla üzül ama dozunda belki bir kaç ay belki bir kaç yıl
)