• 30-05-2026, 12:55:03
    #1
    Selam R10,
    Sizce en iyi Uİ tasarım hangi yapay zekada?
  • 30-05-2026, 12:59:41
    #2
    Selam,

    UI oluşturma sürecinde olay biraz da görmek/hissetmek olduğu için Google Stitch.
  • 30-05-2026, 13:00:36
    #3
    cemalgnlts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam,

    UI oluşturma sürecinde olay biraz da görmek/hissetmek olduğu için Google Stitch.
    Açıkçası hiç beğenmiyorum STİCH
  • 30-05-2026, 13:07:41
    #4
    Stitch seviyorum ya tavsiye ederim şuan yeni güncellemelerle daha da iyi olmuş
    Alternatif olarak neuform.ai da claude design kullanabilirsin
  • 30-05-2026, 13:12:12
    #5
    Claude 6.25x Premium Seat
    Claude Design
  • 30-05-2026, 13:16:07
    #6
    newQne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Stitch seviyorum ya tavsiye ederim şuan yeni güncellemelerle daha da iyi olmuş
    Alternatif olarak neuform.ai da claude design kullanabilirsin
    Stich daha dediğimi yaptığını görmedim ne yazık ki
  • 30-05-2026, 13:31:31
    #7
    profesyonel iş = Figma, hızlı üretim = Framer/Uizard.
  • 30-05-2026, 13:32:44
    #8
    Jonezz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    profesyonel iş = Figma, hızlı üretim = Framer/Uizard.
    Figma aşırı zorluyor.
    Şimdi Gemini 3.5 kullanıyorum tek sayfa sadece fronted 10 numara iş yapıyor.
  • 30-05-2026, 13:33:41
    #9
    Hocam stitch i desgin md yükleyerek güzel bir promtla kullanmanızı öneririm belki de böyle yapıyorsunuzdur bilmiyorum nerde hata alıyorsunuz 😅
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Stich daha dediğimi yaptığını görmedim ne yazık ki