• 26-05-2026, 00:43:42
    #10
    birsevda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel dediniz. O arkadaşlara da lafım tabii ki ama forumda görüyorum bazı arkadaşlar sanki tahlil rapor önünde neredeyse ilaç verecek durumdalar ki . Bunu yap iyileşirsin diyeni gördüm ben forumda.
    Bu konu da biliçlenmemiz gerektiğini düşündüğüm için bu konuyu açtım hemde gerçek doktor kim görürüz.
    Hocam doktorluk çok farklı bir olay. Benim TIP okuyan kuzenlerim var onlar bana bişi önersin ben yine güvenmem doktor olmak için en az 10 sene tecrübe olması gerekiyor. Yeni forumda TIP okuyan veya yeni mezun olan kişilerde benim gözümde doktor değil.

    Forumda sağlık için konu açabilecek tipte kişilerde bırakın onlara akıl verenleri dinlesinler. Bu olay bizi bağlamıyor kendi sağlıkları.
  • 26-05-2026, 01:54:27
    #11
    Sağlık sorunu yaşayıp özele yüksek ücret ödemek istemeyen arkadaşlara taksitli şekilde ( Tamamlayıcı Sağlık Sigortası ) konusunda yardımcı olabilirim. Özel artık zevk meselesi değil İHTİYAÇ oldu MAALESEF.
  • 26-05-2026, 11:46:11
    #12
    orhansinane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam doktorluk çok farklı bir olay. Benim TIP okuyan kuzenlerim var onlar bana bişi önersin ben yine güvenmem doktor olmak için en az 10 sene tecrübe olması gerekiyor. Yeni forumda TIP okuyan veya yeni mezun olan kişilerde benim gözümde doktor değil.

    Forumda sağlık için konu açabilecek tipte kişilerde bırakın onlara akıl verenleri dinlesinler. Bu olay bizi bağlamıyor kendi sağlıkları.
    Hocam haklısınız.
    Ama forumda var hocam böyle çok kişi benim amacım bilinçlendirmek.

    HalilE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağlık sorunu yaşayıp özele yüksek ücret ödemek istemeyen arkadaşlara taksitli şekilde ( Tamamlayıcı Sağlık Sigortası ) konusunda yardımcı olabilirim. Özel artık zevk meselesi değil İHTİYAÇ oldu MAALESEF.

    Bu neyin kafası bea hocam. Reklam yapayım da iyisi kötüsü olmaz kafası mı
  • 26-05-2026, 11:47:29
    #13
    Hem reklam hem gerçek 😁


    Bu neyin kafası bea hocam. Reklam yapayım da iyisi kötüsü olmaz kafası mı [/QUOTE]
  • 26-05-2026, 12:33:07
    #14
    HalilE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hem reklam hem gerçek 😁


    Bu neyin kafası bea hocam. Reklam yapayım da iyisi kötüsü olmaz kafası mı
    [/QUOTE]