• 15-05-2026, 12:07:55
    #1
    Arkadaşlarım herkese selamlar. Geliştirmiş olduğum yazılımı test etmenizi ve gerekli tavsiyelerinizi bilmek isterim.

    Eksik var mı? Yeni özellik ekleme olabilir mi? Vs tavsiyelerinizi bekliyorum aksi halde var olan şekilde sonlandıracağım.

    Site : https://bitablo.com/
    Panel : https://bitablo.com/admin/

    demoadmin
    demo123asd

    Herkese hayırlı günler hayırlı işler
  • 15-05-2026, 12:11:23
    #2
    Çelik ve Anasayfa içiçe girmiş
  • 15-05-2026, 12:11:51
    #3

  • 15-05-2026, 12:12:34
    #4
    Farzen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çelik ve Anasayfa içiçe girmiş
    Melihhh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Evet orası halledilecek. teşekkürler
  • 15-05-2026, 12:14:09
    #5

    Tasarımsal ve performans sorunları ve, sitede gezinirken css çizimi devamlı yeniden yapılıyor.

    vinç sitesinde neden bana örnek olarak SSL Kurulumu örneği veriyor .

    Admin paneli de çok karışık kaos ortamı var, müşteriye satılacak bir script ise kullanıcıyı çok zorlayabilir.

    Genel anlamda güzel ama biraz kaos hakim gibi
  • 15-05-2026, 12:16:21
    #6
    Destur35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Tasarımsal ve performans sorunları ve, sitede gezinirken css çizimi devamlı yeniden yapılıyor.

    vinç sitesinde neden bana örnek olarak SSL Kurulumu örneği veriyor .

    Admin paneli de çok karışık kaos ortamı var, müşteriye satılacak bir script ise kullanıcıyı çok zorlayabilir.

    Genel anlamda güzel ama biraz kaos hakim gibi
    hocam örnek onlar düzenlemeyi yapacağım. Panel içinde şuan hazırlıyorum yenilicem. tavsiye ve bilgi için teşekkürler. css için çalışma yaptım akşama tamamen güncellenmiş bitmiş olacak. Çok teşekkür ederim bilgiler için
  • 15-05-2026, 12:21:29
    #7
    Footerı biraz daha daraltmak mümkün gibi. Özellikle markalar kısmı çok aşağıda ve bağımsız duruyor.


    Genel olarak güzel, sade olmuş hocam. Paneli beğendim.
  • 15-05-2026, 12:39:47
    #8
    Farzen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Footerı biraz daha daraltmak mümkün gibi. Özellikle markalar kısmı çok aşağıda ve bağımsız duruyor.


    Genel olarak güzel, sade olmuş hocam. Paneli beğendim.
    Sağolun hocam not aldım. O kısmı halledecegim. Teşekkürler bilgi için.
  • 15-05-2026, 14:12:02
    #9
    Kolay gelsin hocam gerekli eksikler söylenmiş zaten iyi çalışmalar dilerim 🙏