Selam dostlar,
Bugün hayatımın en güzel günlerinden birini yaşıyorum 🙂
Rabbime binlerce şükürler olsun, 2. çocuğum dünyaya geldi. İsmini Umay koyduk ❤
Allah isteyen herkese nasip etsin.
Rabbime Şükürler Olsun, 2. Çocuğum Dünyaya Geldi ❤
73
●1.288
- 13-05-2026, 11:44:41
- 13-05-2026, 11:46:37Allah bağışlasın, allah nasip ederse 3.5 ay sonra da benim oğlan dünyaya geliyor. Çok heyecanlıyım. Rabbim hayırlı evlat olmayı nasip etsin
- 13-05-2026, 11:47:53Allah bağışlasın, sağlıklı bir ömrü olsun inşallah ❤🙏🏻
