• 13-05-2026, 11:44:41
    #1
    Selam dostlar,

    Bugün hayatımın en güzel günlerinden birini yaşıyorum 🙂
    Rabbime binlerce şükürler olsun, 2. çocuğum dünyaya geldi. İsmini Umay koyduk ❤

    Allah isteyen herkese nasip etsin.
  • 13-05-2026, 11:45:15
    #2
    Çok güzel bir isim hayırlı olsun. Allah bağışlasın.
  • 13-05-2026, 11:45:43
    #3
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    allah bağışlasın
  • 13-05-2026, 11:46:28
    #4
    Dijital Büyüme Ortağınız
    Allah analı babalı büyütsün inşallah
  • 13-05-2026, 11:46:37
    #5
    Allah bağışlasın, allah nasip ederse 3.5 ay sonra da benim oğlan dünyaya geliyor. Çok heyecanlıyım. Rabbim hayırlı evlat olmayı nasip etsin
  • 13-05-2026, 11:47:00
    #6
    🚀 Dijital Medya Elçisi
    Allah analı babalı büyütsün
  • 13-05-2026, 11:47:38
    #7
    Rabbimiz, göz aydınlığı eylesin..hayırlı bir evlât olsun inşallah
  • 13-05-2026, 11:47:53
    #8
    CHATGPT PLUS💠GEMİNİ PRO
    Allah bağışlasın, sağlıklı bir ömrü olsun inşallah ❤🙏🏻
  • 13-05-2026, 11:47:59
    #9
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    Allah bağışlasın hocam