
Elimde yazılı kimliğiyle birlikte sözleşme ve görüntülü konuşma kayıtlarıda var, ayrıca tüm mesajlarında kayıtları vs herşey tüm deliller var.
Demekki fenomen diye herşeyide yapıyorsa genede güvenmemek gerekiyormuş. Pazar pazar ne sinirlendim ya

Bide bunu nasıl şikayet edebilirim adliyeyemi? karakolamı? çünkü bu karaktersiz 1bneyle uğraşmak istiyorum.


