• 20-03-2026, 01:22:28
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben artık sormaktan yoruldum: Daha ne kadar artabilir?
  • 20-03-2026, 01:23:23
    #2
    Ya yuh arkadaş yuh lanet olsun
  • 20-03-2026, 01:23:58
    #3
    Eser mobil gecici dendi buyuk zamlar yolda umarim gelir.
    Bos tencere goturmedi belki petrol goturur bunlar
    Goturmese bile oy veren kitle az daha surunsun be.
    Diceksin ki oy vermeyenlerde surunuyor.
    E oy vermeyenler zaten kurunun yaninda yas ta yanar misali herzman surunuyoruz
  • 20-03-2026, 01:35:54
    #4
    100 e sabitlensin rahatlasınlar, insanlarda sürekli zam stresi yaşamaz baya bi süre götürür, yoksa böyle part part zam sinir ediyor
  • 20-03-2026, 01:39:09
    #5
    Çok haklısınız hocam, fakat uzun zamandır sabit kalan bir fiyata denk gelemedim ben keşke sabit kalsa 100 olduğu zaman da yavaş yavaş artacak keşke 200 olsa diyeceğiz 🤣
  • 20-03-2026, 01:42:26
    #6
    Ben hep 50 liralık alıyorum.
  • 20-03-2026, 01:50:17
    #7
    bir şey diyeyim mi çöktük
  • 20-03-2026, 02:03:08
    #8
    Ben hep 70 liralık alıyorum
  • 20-03-2026, 02:07:12
    #9
    Bari çiftçiye indirimli verseler öbür türlü 2milyon lük arabaya binen adama koyar mı 5 lira