KafaBALL - Hadi biraz kafa dağıtalım :) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
KafaBALL - Hadi biraz kafa dağıtalım :)
11
●
342
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
KafaBALL - Hadi biraz kafa dağıtalım :)
1
2
04-03-2026, 22:28:12
#10
eTicra
Serhat adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende vds var ama windows kurulu, denemek meziyetli değilse deneyelim
alastyr alt yapısı olduğu için kasacağını sanmıyorum
nodejs ile çalışıyor oyun. windows server deneyimim hiç olmadı linux üzerinde kuruyorum hep
04-03-2026, 22:34:31
#11
Mertworkz
Merhaba hocam, oyunda kasma durumları mevcut. Onun dışında bir aksilik göremedim.
05-03-2026, 09:19:26
#12
eTicra
Oyun biraz daha optimize edildi, şu an lagı 4 kat düşürdük gibi görünüyor. Bir kaç kişi gelebilirse test edelim
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler