• 21-02-2026, 13:01:40
    #2
    Birde bunlarda özel seviyesi robotlar yapar , zırhı güçlü , kurşun geçirmez ,çok güçlü , aynı zamanda hava savunması olan.. 500 tanesi ile ülkeleri işgal eder.
    Onu indirmek içinde roket atarlar , tanklar falan gerekir.

    Bilim kurgu filmi gibi
  • 21-02-2026, 13:04:08
    #3
    Orduyu kim yönetiyor
  • 21-02-2026, 13:09:23
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Fizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orduyu kim yönetiyor
    Waymo diye bi firma var. Amerikada taksicilik yapiyor. Arabalri endonezyada birileri yonetiyor surucusu yok. Yakind abunlarda oyle olur
  • 21-02-2026, 13:11:01
    #5
    Üyeliği durduruldu
    umarım bi sonraki dünya savaşı çıkmadan uzay koloni ve keşif çağını görürüz yoksa sıkıntı büyük
  • 21-02-2026, 13:13:25
    #6
    Teselli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Waymo diye bi firma var. Amerikada taksicilik yapiyor. Arabalri endonezyada birileri yonetiyor surucusu yok. Yakind abunlarda oyle olur
    Evet gördüm onları ama askeri olarak nasıl uyarlarlar hala netleşmiyor kafamda bazı şeyler.

    * Sızma girişimleri
    * Operasyon planlama
    * Kordine olma
    * Hareketli hedefi silahla nasıl vuracak? Soru işareti..

    Şuan sadece cansız bomba olma potansiyeline sahipler bence
  • 21-02-2026, 13:26:42
    #7
    Fizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orduyu kim yönetiyor
    Chatgpt 2.5 yönetiyor. 🤣
  • 21-02-2026, 13:30:17
    #8
    https://www.ubtrobot.com bir kaç ay önce denk gelmiştim ve hemen YouTube.com/@ubtrobot u kayıt etmiştim 😂 verirlerse bir robot veririm ((:
  • 21-02-2026, 14:09:41
    #9
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Chatgpt 2.5 yönetiyor. 🤣