• 05-02-2026, 00:13:03
    #10
    Takma kafana takip ediyorum seni
  • 05-02-2026, 00:16:10
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kusura bakılacak bir şey yok hocam siz öyle düşünmeyin.
  • 05-02-2026, 00:16:20
    #12
    Diğer konularından haberim yok ama bu konun saçma olmuş. Kim ne yazarsa yazsın kurallara uyduğun sürece ne olabilir ? Rahatsız olan engellesin.
  • 05-02-2026, 00:16:58
    #13
    Senin konular en azından etkileşime dayalı bir şeyler; boş boş konu açanlar daha çok var takma kafana aç
  • 05-02-2026, 00:19:21
    #14
    İbrahim seni seviyoruz
  • 05-02-2026, 00:19:41
    #15
    Hocam 5 ayda 575 konu nedir R10 influencer'ı olmuşsunuz
    Ben yeni görüyorum konunuzu
  • 05-02-2026, 00:21:54
    #16
    @SEOKOZ; 'u banlayalım o zaman
  • 05-02-2026, 00:23:39
    #17
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam R10,
    Son dönemde açtığım konu sayısının fazla olması sebebiyle forum düzenini ve bazı üyeleri rahatsız ettiğimi fark ettim. Bu durumdan dolayı kusura bakmayın.
    Açıkçası sosyal çevremin çok geniş olmaması nedeniyle ilgimi çeken veya beğendiğim içerikleri burada paylaşma eğiliminde oluyordum. Ancak bunun forum içerisinde yanlış anlaşılabileceğini fark ettim.
    Bir süre kendi projelerime ve işlerime odaklanmayı planlıyorum. Bu süreçte foruma aktifliğim azalabilir.
    Bu zamana kadar destek olan herkese teşekkür ederim.
    İyi forumlar.
    Bende boş konu açıyorum bazen alındım herkezden özür dilerim