• 02-02-2026, 18:35:05
    #10
    SEOKOZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gümüş bence çok uçacak, kripto dönemi bitecek maden dönemi başlayacak gibime geliyor.
    Yani sezgilerim bu yönde tabi ne olacağını göreceğiz, YTD.
    Katılıyorum. YTD.
  • 02-02-2026, 18:36:09
    #11
    Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 ay içerisinde %50-60 artıp tekrardan geri aynı seviyelere düşmüş.
    Günde %6-10 arası oynamaya başlamış.

    Bu tip emtialarda normalde daha ağır ve istikrarlı bir grafik beklerdik.

    Siz gümüşün, altının geleceğini nasıl görüyorsunuz?

    Şuan ikisiyle de oynayıp keriz tokatlıyorlar hepsi bu. Bence,YTD.
  • 02-02-2026, 18:36:22
    #12
    gümüş balonu patladı,

    sistem aç gözlü yatırımcıları içeriye soktu daha sonra satışı koydular yahudiler seviyor halkı silkelemeyi
  • 02-02-2026, 19:01:37
    #13
    Altın kıymetli ve belirsizlik durumlarında yoğunlaşılan kimileri için de garantör bir maden olduğunu düşünüyorum. Gümüş ise eskilerde tepsiler, kaşıklar ev gereçlerinde bile kullanılan bir maden. Son zamanlarda haberlere konu olan maden olsalar da pek araştırmadım. Yatırımları manipüle etmek amacıyla da epey program yapılıyor olabilir. Borsa yatırımcı sayısındaki sıçrama gibi şu zamanlarda da maden alımına yönelim bence gümüş için benzer bir artış göstermiştir. Elinde olmaması gerekenler veya bu kadar yaygınlaşmaması gerektiği halde alım yapılıp manipüle edilebilir haldeyken oynaklığı normal olabilir.
  • 02-02-2026, 19:14:56
    #14
    uzun vadeyi üzmeyecek rahatım.
  • 02-02-2026, 21:49:51
    #15
    En iyisi sanırım