• 02-01-2026, 11:15:56
    #10
    Nereye kadar gidecek bu kısır döngü acaba? para iyice pul olacak 10 yıl sonra. O zaman napıcaz sıfır mı silicez yine
  • 02-01-2026, 11:25:32
    #11
    bazen indirimli görünüyor. indirimli hali nedir?
  • 02-01-2026, 12:12:59
    #12
    buzmavisi26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ayakta kalabilmek için hizmetlere zam yapmak lazım bu seferde müşteride para yok , iyice sıkıştık köşeye , durumlar kötü.
    Malı 2 sene önceki fiyattan satamıyoruz.
    İnsanlar parayı faize koyuyor.
    Ama giderler her geçen gün artıyor.
  • 02-01-2026, 16:04:26
    #13
    Aslında bu minimum pirim, yani minimumdan ödenir ise bu rakam, emeklilikte de en düşük maaş alınacak.
    Orta üstü bir emekli maaşı için, 40-50 bin tl bağkur ödemek gerek.