Evet. Aklıma geldiği kadar yazdım. Sonra her izlediğimi listeye ekledim. İzlediğim ama beğenmediğim filmleri yazmadığımda oldu. @DOGRU; Prestij'i izlemiştim. Hatırlattığın için sağ ol. Listeye ekledim.
Yanlış hatırlamıyorsam Letterboxd diye bir uygulama vardı. Liste tutuyorsanız işinize yarayabilir.