• 07-10-2025, 16:16:19
    #10
  • 07-10-2025, 16:17:51
    #11
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bugün 3. nereye gidiyor konusuna cevap yazmam.
    Altın bir yere gitmiyor tl bir yere gidiyor🤣
    TL bir yere gidemiyor hocam. Geri geri geliyor 🤣
  • 07-10-2025, 16:18:18
    #12
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bugün 3. nereye gidiyor konusuna cevap yazmam.
    Altın bir yere gitmiyor tl bir yere gidiyor🤣
    Dünya genelinde ons bazında artıyor hocam.
  • 07-10-2025, 16:19:21
    #13
    ErsinSUCU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dünya genelinde ons bazında artıyor hocam.
    Siz espiriyi anlamadınız hocam.
  • 07-10-2025, 16:27:03
    #14
    SDR1035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu mantık ile son 10 senede 6 kere dünya savaşı çıkması gerekiyordu😅
    Sen hâlâ savaş deyince tank top mermi mi düşünüyorsun hocam ? , 2025’te savaş, piyasada başlıyor. Dolarla, enerjiyle, tedarikle. Altın da o savaşın sığınağı. Aslında altın fiyatının artması direkt savaş sinyali değildir, ama küresel belirsizliklerin arttığını gösterir. Yani bu tür Artışlar ‘savaş’ olmasa bile ‘kriz’ öncesidir. Dünya savaşları top mermisiyle değil, ekonomik dalgalanmalarla başlar artık. jeopolitik okumanızı tavsiye ederim.
  • 07-10-2025, 16:31:17
    #15
    Yorumlardan anlaşıldığı gibi top signal gelmiş
  • 07-10-2025, 16:40:03
    #16
    Zaferdnx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen hâlâ savaş deyince tank top mermi mi düşünüyorsun hocam ? , 2025’te savaş, piyasada başlıyor. Dolarla, enerjiyle, tedarikle. Altın da o savaşın sığınağı. Aslında altın fiyatının artması direkt savaş sinyali değildir, ama küresel belirsizliklerin arttığını gösterir. Yani bu tür Artışlar ‘savaş’ olmasa bile ‘kriz’ öncesidir. Dünya savaşları top mermisiyle değil, ekonomik dalgalanmalarla başlar artık. jeopolitik okumanızı tavsiye ederim.
    Jeopolitik okuyacağım
  • 07-10-2025, 17:40:29
    #17
    ✨ SMS Onay Yazılımı 📲
    ErsinSUCU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir araba alalım dedik bozdurduktan sonra 800tl arttı. Nereye gidecek bu sarı kız?
    bozdurmamak en iyisi
  • 08-10-2025, 14:00:36
    #18
    ErsinSUCU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir araba alalım dedik bozdurduktan sonra 800tl arttı. Nereye gidecek bu sarı kız?
    Selam dostum,
    Valla altın son zamanlarda tam rollercoaster gibi, bir iniyor bir çıkıyor ama genel yönü hâlâ yukarı. Küresel enflasyon, faiz belirsizlikleri, jeopolitik gerginlikler derken millet güvenli limana kaçıyor. O yüzden kısa vadede düşse bile uzun vadede genelde değer kazanmaya devam ediyor.
    Araba almak için bozdurmak mantıklı tabii ama bu dönemde altın hep “keşke bekleseydim” dedirtiyor. Yine de moral bozma, biraz fark olsa da sonuçta parayı taşınır bir varlığa çevirmişsin. Uzun vadede en az altın kadar korur.
    Kısacası dostum, sarı kız yönünü kısa vadede kimse tam kestiremiyor ama genel eğilim yukarı. Bozdurduysan da canını sıkma, doğru zamanda yine değerlendirirsin.