• 06-10-2025, 23:09:00
    #10
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    “Hayalleri, hataları ve yenilgileri olmayan insan, yaşadığını gerçekten söyleyebilir mi?”
    — Mario Levi
    ''Erdemli insan, başkalarına emir vermekten ziyade, kendini disipline etmeye çalışır.''
    -Lau Tzu-
    (Alınmayın&#128522
  • 06-10-2025, 23:12:12
    #11
    Senin kazandığını başkaları yiyecek.
  • 06-10-2025, 23:13:23
    #12
    - Seni öldürmeyen şey, seni güçlendirir !
    Friedrich Nietzsche
  • 06-10-2025, 23:17:08
    #13
    Ben ekonomistim.
  • 06-10-2025, 23:24:30
    #14
    Her şeyin bir sonu var
  • 06-10-2025, 23:55:39
    #15
    Merhametten maraz doğar!
  • 06-10-2025, 23:56:41
    #16
    Az önce gemini ile yapmıştım. Hikayede paylaştım. Malum soldaki benim, sağda ki tanıdık.

  • 06-10-2025, 23:57:20
    #17
    Sonunu düşünen kahraman olamaz
  • 07-10-2025, 00:18:31
    #18
    İnstagram da bir post görmüştüm onu paylaşmak istiyorum

    25 ile 35 yaş arası zorlukları...
    • Ailenin yaşlandığını görmek.
    • Kariyer ve evlilik stresi.
    • Bazı şeylere geç kaldım düşüncesi.
    • Kendinden şüphe etmekle başa çıkmak.
    • Arkadaş sayının giderek azalması.
    • Yalnızlığı daha çok sevmeye başlamak.