DangerousCoder adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
33 Bin 742 dolarınız olsa ne yapardınız
17
●1.272
- 04-10-2025, 01:34:33DangerousCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ancak böyle para birimi değiştirerek bozdurursunuz. Hiç bir değeri yok
- 04-10-2025, 02:02:07Üyeliği durdurulduValizleri toplayın beyler tatile gidiyoruz derdim r10 halkına 😂😂
- 04-10-2025, 02:29:18çok güzel fırsatlar geliyor al sat yapmaya başlardım bu bütçe şuanki gelen işler için yeterli.
Bu bütçede al sat yaparken bir kısmını toprak bir kısmını da son tüketiciye satılacak ürünler için kullanırdım. al-sat'a uygun toprak gelene kadar para faizde durur anlık fırsatlar gelirse bir miktar da hızlı harcayabileceğim miktarı dışarda nakit tutardım ki ufak fırsatlar da kaçmasın mesela 100k yeterli olur. Artan para da muhtemelen faizde dururdu.
500k Toprak,
400k Ürünler
+ faiz ve kalan parayla da yine son tüketici için al sat yapmaya devam ederdim.
pek yüksek risk almazdım.

