• 29-09-2025, 17:42:58
    #10
    R10'a bugün çok fazla DDoS atıldı, o online sayısının bir kısmı kirli trafik requestlerinden oluşuyordur.
  • 29-09-2025, 17:43:16
    #11
    Web Mobil Yazılım Hizmeti
    Yavaşlıktan farketmişsinizdir, bot onlar.
  • 29-09-2025, 17:54:34
    #12
    R10.NET'in Bence En İyisi
    bende diyorum bu kadar aktif varken niye iş yok? iş yok ama premium üyelik var şükür
  • 29-09-2025, 22:42:33
    #13
    Sonra site niye yavaş diye sitem ediyorlar.