• 29-09-2025, 17:13:56
    #1
    Merhaba R10 ailesi
    Hangi telefonları kullanıyorsunuz?
    Niçin o telefon başka telefon değil?
    Başka telefon olsa hangisi olurdu?
  • 29-09-2025, 17:14:49
    #2
    Iphone 13 ama istediğim telefon 15 pro max
  • 29-09-2025, 17:14:57
    #3
    xiaomiciyim
    12 pro var.
    Fiyat performans telefon
  • 29-09-2025, 17:15:05
    #4
    Iphone al geç tartışmaya kapalı
  • 29-09-2025, 17:16:35
    #5
    iPhone 16 Plus
  • 29-09-2025, 17:16:56
    #6
    mrtykc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    xiaomiciyim
    12 pro var.
    Fiyat performans telefon
    12 pro 5g olan mı?
    bannedservices adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Iphone al geç tartışmaya kapalı
    Sanırım soruyu okumadınız.
  • 29-09-2025, 17:17:34
    #7
    Yahya911 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Iphone 13 ama istediğim telefon 15 pro max
    Bana 12+ olsun yeter(telefonum yok)
  • 29-09-2025, 17:18:01
    #8
    xiaomi redmi note 8 pro (2. el aldım, şu ana kadar hiç 0 telefon almadım kendime)
  • 29-09-2025, 17:18:28
    #9
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    12 pro 5g olan mı?

    Sanırım soruyu okumadınız.
    hayır 4.5g
    Aldıgımda 5g yoktu türkiye garantili. Şuan var mı bilmiyorum