Merhaba R10 ailesi
Hangi telefonları kullanıyorsunuz?
Niçin o telefon başka telefon değil?
Başka telefon olsa hangisi olurdu?
R10 Hangi Telefonu Kullanıyor?? | R10+
86
●2.246
- 29-09-2025, 17:16:5612 pro 5g olan mı?mrtykc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanırım soruyu okumadınız.bannedservices adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 29-09-2025, 17:17:34Bana 12+ olsun yeter(telefonum yok)Yahya911 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-09-2025, 17:18:28hayır 4.5gİbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aldıgımda 5g yoktu türkiye garantili. Şuan var mı bilmiyorum