Gündüzcü müsünüz, Gececi misiniz?
23
●554
- 29-09-2025, 03:01:22Geçen seneye kadar 3 sene boyunca sadece gece çalışıp gündüzleri uyudum ondan önce ise 2 sene kadarda gecenin tamamı olmasada akşam ve gece saatlerinde çalıştım. Tabiki benim için zor olsaydı ömrümün hemen hemen 5 senesini gece çalışarak geçirmezdim orası ayrı fakat son 1 senedir sabah-akşam çalışıyorum geceleri ise her insan gibi uyuyorum hiçbir sosyal aktivite yapmasam bile gece çalışıp zar zor sosyalleştiğim döneme göre çok daha iyi hissediyorum. Bence insan vücudunun kesinlikle gece uyumaya göre olduğunu düşünüyorum gündüzde aslında gecede çalıştığım gibi aynı çalışıyorum verim olarak bir farkı olmuyor fakat beyin olarak vücut olarak çok daha verimli oluyor gündüz çalışmak. Gece çalışıyorsanız iyi para kazanıyor olmalısınız diğer türlü zorda kalmıyorsanız aynı parayıda gündüz kazanabilecekseniz gündüz çalışın.