• 25-09-2025, 19:54:24
    #1
    Bir çok R10dan arkadaşımız spora gitmiştir yada gidiyordur Herkes çok haraketli dinlerken ben daha sakin ve motive edici şarkılar tercih etmeye çalışıyorum . Sizlerin dinlediği şarkılar nedir yada günlük hayatınızda sizi rahatlan müzikler nedir.
  • 25-09-2025, 19:55:13
    #2
    ben xradio açıyorum.
  • 25-09-2025, 19:56:19
    #3
    Ben de tam tersi üzücü şarkılar dinliyorum
  • 25-09-2025, 19:58:25
    #4
    ege dolu sigarayı ters tut
  • 25-09-2025, 19:59:02
    #5
    Gittiğim salonda arabesk açıyorlardı :d


    https://youtu.be/VL_ab_ZGJPY?si=Ocyc05S5wEuFctWb
  • 25-09-2025, 20:01:49
    #6
    CGD
    İlk 5 Sıra Garantili SEO
    Rota meteor, joker cry, keskin zirve, lvbel C5 dubai, lvbel C5 yalan, keisan 8 2.5, detstyle hidra hiddet, rota hazmet, şam Murat 131/82 doğan, tiesto power mix, blackpink how you like that, uzi gece sokaklarda, khrbr, hong kong

    Bunlar aklıma gelenler. Genelde rap. Sadece sporda değil PC de dinliyorum. Tek sarkiymis biraz fazla oldu ama pardon.
  • 25-09-2025, 20:05:14
    #7
    Rammstein bassss
  • 25-09-2025, 20:11:15
    #9
    Tom odell another love