• 22-09-2025, 18:56:17
    #55
    Üyeliği durduruldu
    professing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı yerde çalıştığım kişi denk gelmişti
    O da iyimiş hocam dağ dağa kavuşmaz ama insan insana kavuşur demişler.
  • 22-09-2025, 19:09:10
    #56
    Osmaniye'nin ilçesinde yaşayanlar yazsın.
    Belki face to face tanışırız.
    Bazı hocalarım var tanışmayı çok istiyorum.
    @Parasite; @helcurt;
  • 22-09-2025, 19:10:01
    #57
    Üyeliği durduruldu
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Osmaniye'nin ilçesinde yaşayanlar yazsın.
    Belki face to face tanışırız.
    Face to Face güzelmiş ama uzağım be hocam
  • 22-09-2025, 19:11:09
    #58
    DiscordTedarik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Face to Face güzelmiş ama uzağım be hocam
    Hocam bi 3-5 seneye gelirim İstanbula.
    İnşallah.
  • 22-09-2025, 19:12:15
    #59
    Çok eski tarihlerde 3-5 kişiyle tanışmışlığım var onun dışında yok
  • 22-09-2025, 19:12:29
    #60
    Üyeliği durduruldu
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bi 3-5 seneye gelirim İstanbula.
    İnşallah.
    Hayırlısıyla hocam belki ben gelirim o taraflara hayat bu.
  • 22-09-2025, 21:05:53
    #61
    @yusufengz; hocamla üniversite kazananlar konusunda tanıştık 4 yılı aşan bir dostluğumuz var. Erzurum da çok zaman geçirdik. Paşamın yeri benim için ayrıdır
  • 22-09-2025, 21:06:41
    #62
    Üyeliği durduruldu
    Laviniaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @yusufengz; hocamla üniversite kazananlar konusunda tanıştık 4 yılı aşan bir dostluğumuz var. Erzurum da çok zaman geçirdik. Paşamın yeri benim için ayrıdır
    Konuyu bile hatırlıyor oluşunu taktir ettim hocam gerçek dostlardan olduğunuz buradan belli oluyor iyi forumlar dilerim.
  • 22-09-2025, 23:15:16
    #63
    Kasımda forumdan bir dostla aynı kışlaya askerliğe gidecez o olur mu