• 22-09-2025, 13:23:33
    #10
    Üyeliği durduruldu
    11 Nisan'da aldığım ekran kartı.
    Fiyatları artıran bir şey var ama ne çözemedim.


  • 22-09-2025, 19:08:26
    #11
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artık aydan aya her şeyin fiyatı astronomik şekilde değişmeye başladı.
    Tamam enflasyon var, dolar yükseliyor vs ama arkadaş bir ürünün fiyatı 1-2 ay içinde 2-3 katına da çıkmaz ya.


    Annemin gece tansiyonu ya düşüyor ya çıkıyor haberim olmuyor diye şunu aldım.
    23 haziran da 479 TL ödedim.
    Bugün ki fiyata bakıyorum 1600 TL.
    Resmen 4 katı fiyatına satılıyor.
    https://www.hepsiburada.com/fonri-ak...HBCV000022NAIL


    Mac mini cihazıma aldığım hoparlör bozuldu.
    Kaç aydır da kendi hoparlörünü kullanıyorum ama film izlerken falan kötü oluyor diye resimdeki hoparlörü alayım dedim.
    2 ay önce fiyatı 630 TL iken şimdi 1030 TL HB de.
    https://www.hepsiburada.com/philips-...HBCV00007I425D

    Bu ne ya.
    Her şeyin fiyatımı böyle uçar.
    Resmen fırsatçılık bu.
    Demek ki gördüğün zaman alacaksın.
    Şimdi birde Kasım fırsatı geliyor ki fiyatları uçurup sonra düşürecekler.
    Alacak olanlar Kasım sonrasını beklesin.
    Kasım dan sonra daha da düşecek emin olun.
    1899 TL olmuş hocam yine zam gelmiş
  • 22-09-2025, 19:09:35
    #12
    5 lt erikli suyu 50 tl ye alıyorum.
    daha ne olsun