ilk sitemi yaptımmmmm - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
ilk sitemi yaptımmmmm
21
●
1.414
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
ilk sitemi yaptımmmmm
1
2
3
18-09-2025, 17:48:27
#19
erolozboduroglu
RakipsizHizmet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Chatgpt yoksa verelim senden kral yazılımcı olmaz
https://www.r10.net/chatgpt-openai/4...-128640-a.html
Reklama gel bee 😂 header reklamları bu kadar iş görmez 😂
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Artık ben de bir yazılımcıyım
Satmayı düşünüyor musunuz 😂😂
18-09-2025, 18:04:46
#20
LORD01
süpersin..
18-09-2025, 21:16:10
#21
ledci
hayırlı olsun hocam bende telefona internet çektirdim dünya varmış istekram yutup tiktok filan eyleniyoruz
scripti satmayı düşünüyor musunuz
19-09-2025, 15:19:20
#22
Misafir
Chatgpt den biraz yardım alayım dedim ve yazılımcı olmaktan vazgeçtim. Benim kaç saatte yaptığım şeyi 2 dk da adama çevirdi. Öğrenmiyorum vazgeçtim
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler