Kim kimi tehdit ediyor hocam? Adam demiş ki; lisans satıcıları ağlıyor.
Ben de diyorum ki bizim satışını yapıp ekmek yediğimiz lisansı ücretsiz bir şekilde veriyorlar. Emeğe saygı yok.
Sonrasında da diyorum ki sizin verdiğiniz hizmeti ben de ücretsiz vereyim o zaman.
Biraz algılarınızı açın, siz oturup düşünün.
Normalde bu tarz polemiklere girmem fakat sadece merak ettiğim için soruyorum.
Bu yöntem ile 1 dolara aldığınız hesap ile 5 kişiyi davet edilebiliyor.
Sizin konunuzda 250 TL den açık arttırmaya çıkarmışsınız.
5 davet hakkı ile 5x250 = 1.250 TL
1 dolar = 41 TL
41 TL aldığınız hesabı 1.250 TL den mi satıyorsunuz?