• 18-09-2025, 10:54:19
    #37
    saydogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kim kimi tehdit ediyor hocam? Adam demiş ki; lisans satıcıları ağlıyor.
    Ben de diyorum ki bizim satışını yapıp ekmek yediğimiz lisansı ücretsiz bir şekilde veriyorlar. Emeğe saygı yok.
    Sonrasında da diyorum ki sizin verdiğiniz hizmeti ben de ücretsiz vereyim o zaman.
    Biraz algılarınızı açın, siz oturup düşünün.
    Normalde bu tarz polemiklere girmem fakat sadece merak ettiğim için soruyorum.
    Bu yöntem ile 1 dolara aldığınız hesap ile 5 kişiyi davet edilebiliyor.
    Sizin konunuzda 250 TL den açık arttırmaya çıkarmışsınız.
    5 davet hakkı ile 5x250 = 1.250 TL
    1 dolar = 41 TL
    41 TL aldığınız hesabı 1.250 TL den mi satıyorsunuz?
  • 18-09-2025, 10:57:19
    #38
    ChatGPT & Lisans Ürünleri
    fthmydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normalde bu tarz polemiklere girmem fakat sadece merak ettiğim için soruyorum.
    Bu yöntem ile 1 dolara aldığınız hesap ile 5 kişiyi davet edilebiliyor.
    Sizin konunuzda 250 TL den açık arttırmaya çıkarmışsınız.
    5 davet hakkı ile 5x250 = 1.250 TL
    1 dolar = 41 TL
    41 TL aldığınız hesabı 1.250 TL den mi satıyorsunuz?
    Bu işin tedariğini ben yapmıyorum. Ayrıca koltuk başı fiyat ödeniyor.
  • 18-09-2025, 11:29:56
    #39
    Ya zaten bu yöntemle alınan hesaplar bir kaç gün geçmeden patlıyor.

    https://www.reddit.com/r/ChatGPTProm..._up_to_5_users
    3 ay önce sanırım keşfedilmiş ama çoğu kişi aldıktan sonra hesapları patlamış.
    Büyük ihtimal daha önce tarayıcıdan siteye girdikleri için OpenAI hesapları tespit edip blokluyor.
  • 18-09-2025, 12:38:37
    #40
    Gold üye
    Dark_Mark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostlar selam,

    Twitter'da denk geldi biri paylaşmış, sistem çalışıyor. Ben de size aktarıyorum ;

    👉 150$’lık ChatGPT Team aboneliği sadece 1$!

    💡 5 kişilik Pro aboneliği açın, yan hesaplarınızı veya arkadaşlarınızı ekleyin, CODEX’i sınırsızca kullanın. Bir hesap biterse diğerine geçin!

    ✅ Yapmanız gereken: VPN ile ABD’ye bağlanıp şu linke tıklamak:

    Tıkla git

    - VPN ABD dışında bir yere bağlanırsa kabul etmiyor.
    - Ziraat ve diğer kartları kabul ediyor.
    `npm update -g @openai/codex` komutunu terminale yapıştırın, OpenAI Codex (v0.36.0) sürümüne geçiş yapabilirsiniz.
    - mevcut üyelere izin vermez- yeni üyelere özel.
    - daha önce üyelik almamış olanlara geçerli bu.

    Bilgiyi paylaşan arkadaşa teşekkürler.

    Forum Kültürünü yaşatmaya çalıştığınız için teşekkürler
  • 18-09-2025, 13:20:42
    #41
    Yardımlaşmak veya insanlara faydalı bir içeriği ücretsiz paylaşmak ne zamandan beri suç oldu da bizim haberimiz yok?

    Elinize sağlık, bu şekilde eski forum kültürünü devam ettirdiğiniz için teşekkürler. Ne varsa eskilerde...
  • 18-09-2025, 13:23:49
    #42
    Paylaşımınız için teşekkür ederim hocam deneyeceğim. Abd vpn var mı güvenilir? Hangi bankalarda geçiyor?
  • 18-09-2025, 13:52:46
    #43
    Paylaşımınız için teşekkürler hocam.
  • 18-09-2025, 14:22:04
    #44
    Paylaşımınız için teşekkürler hocam.
  • 18-09-2025, 15:39:29
    #45
    JTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paylaşımınız için teşekkür ederim hocam deneyeceğim. Abd vpn var mı güvenilir? Hangi bankalarda geçiyor?
    Nkolay sanal kartla ödeme yapıldı ama VPN için PREMİUM lazım. Free vpnler ile olmadı.