• 17-09-2025, 16:13:53
    #1
    yorumlara ilk mesaj atan kişiye yemek ısmarlamak istiyorum önceliğim öğrenci olması.

    miktar büyük değil lakin umarım yardımcı olur
  • 17-09-2025, 16:14:18
    #2
    Afiyet olsun şimdiden kesenize bereket.
  • 17-09-2025, 16:14:28
    #3
    mmmm ben 2 ye kkatlatıp sıradakine vermek istiyorum
  • 17-09-2025, 16:14:32
    #4
    Yeriz
    • Mubi
    Mubi bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 17-09-2025, 16:15:11
    #5
    Keske bende yeyebilsem
  • 17-09-2025, 16:15:48
    #6
    Keseniz dolu olsun
  • 17-09-2025, 16:15:56
    #7
    ne ara yazdnz lan ılk goren benım sanıyodum
  • 17-09-2025, 16:16:50
    #8
    spordan cıktm proteinli bi öğün guzel olurdu
  • 17-09-2025, 16:17:47
    #9
    bir arkadaş yazdı kendisine gönderecegim . teşekkurler ilginiz ve iyi niyetiniz icin