1 arkadaşa yemek ısmarlamak istiyorum - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
1 arkadaşa yemek ısmarlamak istiyorum
11
●
538
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
1 arkadaşa yemek ısmarlamak istiyorum
1
2
17-09-2025, 16:13:53
#1
Mubi
yorumlara ilk mesaj atan kişiye yemek ısmarlamak istiyorum önceliğim öğrenci olması.
miktar büyük değil lakin umarım yardımcı olur
17-09-2025, 16:14:18
#2
SEOKOZ
Afiyet olsun şimdiden kesenize bereket.
17-09-2025, 16:14:28
#3
Canhasan
mmmm ben 2 ye kkatlatıp sıradakine vermek istiyorum
17-09-2025, 16:14:32
#4
Misafir
Yeriz
Mubi
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
17-09-2025, 16:15:11
#5
kutaki01
Keske bende yeyebilsem
17-09-2025, 16:15:48
#6
keremgenc
Keseniz dolu olsun
17-09-2025, 16:15:56
#7
hzshadowbey
ne ara yazdnz lan ılk goren benım sanıyodum
17-09-2025, 16:16:50
#8
hzshadowbey
spordan cıktm proteinli bi öğün guzel olurdu
17-09-2025, 16:17:47
#9
Mubi
bir arkadaş yazdı kendisine gönderecegim . teşekkurler ilginiz ve iyi niyetiniz icin
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler