• 23-07-2025, 01:31:34
    #10
    Harken adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam zaten gençler olarak ruhumuz yaşlı
    Biz son şanslı gençliktik sanırım..

    Hala o enerjiyle hayata sımsıkı sarılıyorum..

    Hayallerinin peşinden git, ben 48 den sonra ülke değiştirdim
  • 23-07-2025, 01:34:30
    #11
    Üyeliği durduruldu
    netst4rz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin biraz geç olmuş ağabey ben 30'da yaşamaya başladım aynı şeyleri.
    Ben 58 yaşındayım saçımda bir tane ak yok daha şükür..😀
  • 23-07-2025, 01:38:29
    #12
    tiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 58 yaşındayım saçımda bir tane ak yok daha şükür..😀
    Palmolive sponsorluğunda

    Abi nedir bu işin sırrı? Sarımsak mı?
  • 23-07-2025, 01:43:19
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Masterhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Palmolive sponsorluğunda

    Abi nedir bu işin sırrı? Sarımsak mı?
    Gerçek limonun 🍋 suyunu avucuma sıkar sürerdim gençliğimde saçıma. Hiçbir zaman jöle sürmedim. Sanırım ondan. Dökülmede yok daha şükür.
  • 24-07-2025, 00:17:47
    #14
    38 yaşında sakallarımın saçımın yarısı beyazladı.Moral olarak hep daha gencim diyorum.20 Yıl sonra'da aynısını diyeceğim çünkü iş yerinde 70 yaşında adamlar hala işe gelip gidiyor.62 yaşındaki adamlar tavan arasında elektrik kablosu çekiyor.Bu abileri görünce acayip motive oluyorum